sobota, 27 listopada 2010

wstemp :-)

ten blog powstal z mysla o wiecznie zapracowanych matkach (i ojcach), ktore w weekend musza obmyslic i wprowadzic w zycie tygodniowy plan zywienia rodziny, tak zeby bylo duzo, smacznie i tanio (a majac na stanie male dzieci jeszcze powinno byc zdrowo :-)

nie mam czasu stac przy garach codziennie po powrocie z pracy, teraz rowniez sie okazuje, ze nie mam czasu godzinami surfowac po internecie szukajac inspiracji. Z praktyki wiem, ze zrobilam w zyciu wiele smacznych posilkow, o ktorych nie pamietam.

wiec po to ten blog. zebym juz nie musiala szukac i przypominac sobie gdzie to bylo i z czego sie skladalo.

(od razu zaznaczam, ze blog bedzie odtworczy i na zasadzie kopiuj - wklej (rowniez zdjecia beda przeklejane, bo zeby porzadnie sfotografowac wlasny obiad trzeba miec przyzwoity sprzet i chocby odrobine zmyslu artystycznego), ale tez nie chodzi mi o tworzenie wlasnej kuchni, a zaledwie ksiazki kucharskiej)

jesli ktos ma wyprobowane dania - prosze sie dzielic w komentarzach, z checia bede testowac.

2 komentarze:

  1. Ja mam taki patent na chicken nuggets: kurak w kawalki, mieszam z przyprawami (ostatnio kupilam schwartza shake it italian plus garlic - uwielbiam)+ jajka (zalezy ile kury) + kilka lyzek majonezu + maka ziemniaczana + czasem ser zolty starty; do lodowki niech przejdzie i smaze; zawsze mam na kilka dni lub zamrazam

    OdpowiedzUsuń
  2. a znasz durszlak.pl ? tam jest mnóstwo inspiracji

    Pzdr serdecznie

    Kasia

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.